Найдено научных статей и публикаций: 2, для научной тематики: CRM customer relationship management
1.
A. V. Petrovskaya
- The Russian Academic Journal , 2014
Article is published with support of Autonomous non-profit organization of higher education "Institute of
Political and Mediametric Researches" Research institute (IPMI). The main stages of building CRM strategy
are analyzed in the article and it influence on the creation and usibility of ...
Article is published with support of Autonomous non-profit organization of higher education "Institute of
Political and Mediametric Researches" Research institute (IPMI). The main stages of building CRM strategy
are analyzed in the article and it influence on the creation and usibility of customer value of new products
and services.
A. V. Petrovskaya CUSTOMER RELATIONSHIP STRATEGY OF THE ORGANIZATION // The Russian Academic Journal, Vol. 22, Issue 4, 2014, pp. 0-0
2.
Петровская Алиса Викторовна
- Российский Академический Журнал , 2012
Работа публикуется при поддержке АНО ВПО НИИ «ИПМИ». В статье проанализированы
основные этапы построения клиентоориентированной стратегии предприятия и ее влияние на
создание и использование потребительской ценности в производстве новых продуктов и услуг....
Работа публикуется при поддержке АНО ВПО НИИ «ИПМИ». В статье проанализированы
основные этапы построения клиентоориентированной стратегии предприятия и ее влияние на
создание и использование потребительской ценности в производстве новых продуктов и услуг.