Связанные научные тематики:
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 
тег
 




 Найдено научных статей и публикаций: 10, для научной тематики: Values


1.

The Attitude of the Russians to the USA, Great Britain, Germany, France, China and India (публикация автора на scipeople)     

Таланов Сергей Львович, Лымарев Алексей Валерьевич - Europen Jornal of Natural History. , 2019
Lymarev A.V., Talanov S.L The Attitude of the Russians to the USA, Great Britain, Germany, France, China and India // Europen Jornal of Natural History. № 4, 2019. P. 51-60.
2.

Динамика базовых ценностей российской хозяйственной культуры (публикация автора на scipeople)   

Зарубина Н. Н. - Историческая психология и социология истории , 2017
3.

Vision of the Future and Values of University students (публикация автора на scipeople)      

Talanov S. L., Baburkin S.A., Lymarev A. V. , 2016
Talanov S. L., Baburkin S.A., Lymarev A. V. Vision of the Future and Values of University students // European Journal of Natural History. 2016 № 6.
4.

Human Capital a Part of Social Capital (публикация автора на scipeople)     

Inna Fedoryshina - The Russian Academic Journal , 2014
Inna Fedoryshina Human Capital a Part of Social Capital // The Russian Academic Journal, Vol. 29, Issue 3, 2014, pp. 0-0
5.

Human capital a part of social capital (публикация автора на scipeople)   

Inna Fedoryshina - THE RUSSIAN ACADEMIC JOURNAL , 2014
6.

“Consumer Values and the Tendency to use the Brand Name in Purchase Decisions: A Comparison between Spain and Russia” (публикация автора на scipeople)     

Sarabia-Sanchez F.J and Ostrovskaya L.I. - Marketing Management Journal , 2012
Sarabia-Sanchez F.J and Ostrovskaya L.I., 2012, “Consumer Values and the Tendency to use the Brand Name in Purchase Decisions: A Comparison between Spain and Russia”, Marketing Management Journal, Volume 22, Issue 2, pp. 19-30.
7.

“Consumer Values and the Tendency to use the Brand Name in Purchase Decisions: A Comparison between Spain and Russia” (публикация автора на scipeople)   

Liudmila Ostrovskaya y Francisco José Sarabia-Sánchez - Marketing Management Journal. , 2013
8.

Corporate culture, based on national and religious factors: the Russian Orthodox Tradition opportunities (публикация автора на scipeople)   

Рымарева А.С. (Rymareva Anna) - Berlin, ICCEES VII WORLD CONGRESS IN BERLIN “EUROPE – OUR COMMON HOME?”, DGO , 2005
9.

Влияние глобализационных и интеграционных факторов на трансформацию социокультурных ценностей и национальной идентичности белорусов (публикация автора на scipeople)   

Л.Г. Титаренко , 2007
www.iatp.by
10.

Динамика ценностей белорусов в эпоху трансформации (публикация автора на scipeople)     

Л.Г. Титаренко - electronic library , 2003